| В День Смеха Верховная Рада Украины в очередной раз «побалакала» о Таможенном союзе «с братскими славянско- тюркскими народами» |
|
|
|
| Автор: Юрий Соломатин | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 05.04.10 07:40 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 апреля в Верховной Раде Украины по инициативе фракции коммунистов рассматривался актуальный законопроект № 6162 о проведении 21 апреля 2010 года парламентских слушаний на тему: « О перспективах вступления Украины в Таможенный Союз с участием Республики Беларусь, Республики Казахстан и Российской Федерации».
Коалиция была вроде бы ЗА. Но уже в самом вначале, при поименном голосовании о рассмотрении по сокращенной процедуре проекта Постановления о проведении парламентских слушаний на тему: « О перспективах вступления Украины в Таможенный Союз с участием Республики Беларусь, Республики Казахстан и Российской Федерации» произошел досадный ТРЕВОЖНЫЙ сбой: из 420 зарегистрировавшихся в зале депутатов проголосовали ЗА – 204, ПРОТИВ – 15, ВОЗДЕРЖАЛИСЬ – 1, НЕ ГОЛОСОВАЛИ – 200.
Этого было достаточным для принятия решения о внесении вопроса для рассмотрения в порядок дня, а вот какой будет ИТОГ,,?
Стенограмма заседания ( приложение № 2) четко зафиксировала расстановку сил: коммунисты и блок Литвина –ЗА, у регионалов есть некоторые ЗАМЕЧАНИЯ, оранжоидная ОППОЗИЦИЯ – ПРОТИВ.
Хронология ( приложение 1 ) рассмотрения этого законопроекта зафиксировала драму его похорон с 12:08 до 13: 08, когда при обсуждении и последовавшем за ним итоговом поименном голосовании были расставлены точки над Ї : уже из 412 зарегистрировавшихся в зале депутатов проголосовали ЗА – 218, ПРОТИВ – 33, ВОЗДЕРЖАЛИСЬ – 1, НЕ ГОЛОСОВАЛИ – 160. РЕШЕНИЕ НЕ ПРИНЯТО.
По фракциям это выглядит так ( первая цифра – голосование за включение в порядок дня, вторая – ЗА проведение слушаний ; приложения №№ 3 и 4 ).
На что следует обратить внимание:
1) для принятия решения не хватило ВСЕГО 8 голосов;
2) ..при решающем голосовании «куда-то делись» 6 голосов от коалициантов из ПР;
3) .. не досчиталась одного голоса сама фракция КПУ ( no comments);
4)... куда-то делись голоса коалиционных «тушек».
Возникает вопрос: ..это заурядный процедурный сбой или уже сложившийся четкий механизм торможения для «слишком ретивых инициатив» коммунистов? И вроде бы коалиция - ЗА, а фактически – НЕТ.
Так, впрочем, было и при голосовании о признании аутентичных копий Знамени Победы в качестве официального символа Победы в Великой Отечественной войне.
Если даже «побалакать» ( поговорить) о создании Таможенного союза на парламентских слушаниях коалицианты ДЕ –ФАКТО не желают, то какой тогда ожидать поддержки инициатив об участии Украины в создании Союзного государства «братских славянско-тюркских народов»?
Интересная КОАЛИЦИЯ:… ШУМИМ, БРАТЦЫ, ШУМИМ!
Приложения:
2. .С Т Е Н О Г Р А М А : ЗАСІДАННЯ ДВАДЦЯТЬ СЬОМЕ http://www.rada.gov.ua/zakon/new/STENOGR/01041006_27.htm
Сесійна зала Верховної Ради України 1 квітня 2010 року, 10:00 година
Веде засідання Голова Верховної Ради України В.М.ЛИТВИН
12:05:39
Шановні колеги, така пропозиція. Оскільки у нас залишився ще один проект Постанови про проведення парламентських слухань на тему: „Про перспективи вступу України до Митного союзу за участі Республіки Білорусь, Республіки Казахстан та Російської Федерації 21 квітня 2010 року” (реєстраційний номер 6162). То може таким чином… Шановні колеги, одну хвилинку.
Я прошу уваги! То я запропонував би таким чином: проголосувати зараз до перерви про включення до порядку денного. (Шум у залі)
Одну хвилиночку. Шановні колеги, це ваша справа голосувати чи ні. Я поставлю на включення до порядку денного, в разі, якщо Верховна Рада… Одну хвилинку. В разі, якщо Верховна Рада підтримає, то я тоді поставлю, щоб після перерви розглянути його за скороченою процедурою.
Адам Мартинюк, будь ласка. Я прошу вас, сьогодні четвер і ви знаєте який, так що спокійно.
12:06:45
МАРТИНЮК А.І.
Дякую, Володимире Михайловичу. Фракція комуністів, Мартинюк.
Шановні колеги, не слухайте штатних провокаторів. Ніякого відношення питання, яке маємо зараз розглядати, не має відношення до того, що воно не включене до порядку денного.
До порядку денного ми з вами розглядали інші питання, які не були, на жаль, підтримані сесійною залою. Це питання включене до порядку денного, його потрібно розглядати без постановки питання про включення до порядку денного. Ви дещо спутали, шановні колеги. Дякую.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, ми тут розібралися з Миколою Томенко і Адам Іванович має абсолютну логіку, воно включено до порядку денного. Це зовсім інше питання. Тому я зараз поставлю на голосування пропозицію про те, щоб розглянути проект постанови цеї за скороченою процедурою після перерви. Ну, зараз вже ж перерва. Прошу голосувати. Проект постанови (реєстраційний номер 6162) – за скороченою процедурою. Бо інакше, шановні колеги, ми розглянемо питання суддів, питання постанов і сьогодні цієї проект постанови не розглянем. Ну і не хочете – не треба.
З урахуванням цього я ставлю на голосування пропозицію про те, щоб ми прийняли рішення розглянути його за скороченою процедурою, о 12.40 ми розглянули це питання, а потім перейшли до питання суддів. Ні? То тоді буде таким чином розглядатися: судді, постанови про дострокові вибори, а тоді дійдемо до цього питання чи ні.
Я ставлю на голосування про розгляд цього питання за скороченою процедурою (реєстраційний номер 6162). Після перерви, після перерви. О 12.40.
12:08:46
За-204
Рішення прийнято. Оголошується перерва до 12 годин 40 хвилин. Керівників фракцій прошу на Погоджувальну раду.
ПІСЛЯ ПЕРЕРВИ
Веде засідання заступник Голови Верховної Ради України
М.В.ТОМЕНКО
ГОЛОВУЮЧИЙ. Продовжуємо роботу Верховної Ради України. Прошу, запросіть народних депутатів до сесійної зали.
Я нагадаю, що ми з вами ухвалили рішення: за короткою, скороченою процедурою розглянути проект Постанови про проведення парламентських слухань на тему: „Про перспективи вступу України до митного союзу за участю Республіки Білорусь, Республіки Казахстан та Російської Федерації” – це проект Петра Симоненка. І після того, як ми обговоримо дану постанову, визначимося стосовно рішення, перейдемо до нашого питання стосовно суддів. Коротка процедура багато часу не займає, я перепрошую у наших колег, які прийшли на засідання Верховної Ради. Тому запрошую Петра Миколайовича Симоненка до виступу з приводу його ініціативи про проведення парламентських слухань. Прошу, Петро Миколайович. Співдоповідатиме Ткаченко Олександр Миколайович.
12:48:39
СИМОНЕНКО П.М.
Шановні колеги, хочу вас поінформувати, що з 1 січня 2010 року для Білорусії, Казахстану та Росії почав діяти єдиний митний тариф. А з 1 липня вступлять в силу дії нормі положень Закону – Митного кодексу трьох цих країн. Тому я і запропонував обов’язково провести парламентські слухання тут у нас в парламенті і розглянути питання. Виходив я з наступного, по-перше, митний союз передбачає єдину митну територію, в межах якої при спільній торгівлі товарами, що вироблені в межах цієї території, не застосовуються митні стягнення та обмеження економічного характеру, за виключенням певних, так скажімо, які там вони пропонують. По-друге, при цьому сторони використовують єдиний митний тариф та інші єдині заходи регулювання торгівлі з третіми країнами. Тобто ми за участю інших країн могли б захищати свої інтереси. По-третє, створення цього союзу ставить на меті розширення внутрішнього ринку. Також вагомий ефект для українського виробника полягає і в широких можливостях кооперації виробництва, це також позитив, який ми могли б використати. По-п’яте, митний союз, митний союз, в першу чергу в середині ось цього митного союзу зникають, зникають як раз всі торгівельні бар’єри. В даному випадку і Світова організація торгівлі підтримує таку позицію. Розрахунки, які були зроблені і обґрунтовані, в тому числі і проведені Інститутом народного господарства прогнозування Російської академії наук на основі об’єднаного міжгалузевого балансу 4 держав з урахуванням України, дає підстави нам сьогодні подумати про те, що від спільної торгівлі ефекти приблизно 15-17 відсотків приросту валового внутрішнього продукту на протязі 5 років.
Очікується також, що сукупний інтегрований ефект тільки від створення Митного союзу складатиме 400 мільярдів доларів. Також для нас певна вигода.
Я хотів би також і сказати про те, що в умовах кризи позитивний плив матиме і конкуренція всередині…
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дайте можливість завершити.
СИМОНЕНКО П.М. Я закінчую, одне речення.
І особливо у межах цього союзу планується здійснення спільної поставки всіх товарів, у тому числі нафти і газу по внутрішнім цінам країни-виробника. Це ось у цих умовах енергетичної безпеки України також має величезне значення.
І останнє речення. Я хотів би запропонувати, шановні колеги, у першу чергу і просити вас підтримати проведення парламентських слухань, щоб ми провели, дійсно, обстеження цієї теми з вигодами як позитивними, так і негативними моментами для нашої рідної з вами України.
Тому прошу вас підтримати цю пропозицію і провести парламентські слухання щодо якраз перспективи вступу України до Митного союзу за участю Республіки Білорусь, Республіки Казахстан та Російської Федерації. І зняти проблему, коли окремі ділки, особливо представляючи ті чи інші фінансово-промислові клани використовують якраз ось це питання не в інтересах держави України.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Позицію комітету прошу представити голову Комітету з питань економічної політики Олександра Миколайовича Ткаченка, будь ласка.
12:52:05
ТКАЧЕНКО О.М.
Шановні колеги, питання, яке сьогодні вніс народний депутат Симоненко Петро Миколайович, безперечно, життєво необхідне питання для нашої держави. Тому що Україна, пройшовши шлях 19-річної незалежності і працюючи у тому режимі, який був до обрання нового Президента і складу нового Кабінету Міністрів, ми бачимо, що ми втратили ті позиції, які мали раніше. І ми втратили ті позиції не лише не із-за того, що управляли державою не уміючи, а втратили із-за того, що ми втратили партнерів, ті держави, які найбільш сприяли розвитку нашої економіки. І Україна до 90 року, ви пам’ятаєте, була в числі п’ятірки по економічних показниках на континенті європейському. Тому я думаю, що питання, яке внесено від фракції комуністів народним депутатом Симоненко воно безперечно актуальне і заслуговує на увагу.
Я від імені комітету считаю, що ми повинні розглянувши його підтримати і це дасть можливість Україні дійсно виконати ту місію, яка на неї покладається і Богом, і природою. Тому що українська земля, український народ не може жити в бідності і в тій незрозумілій системі, яка була до цього.
Якщо ми вступимо в цей союз, безперечно Україна займе достойне місце і в найближчі п’ять років ми станемо однією з ведучих держав на європейському континенті. Спасибі.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Прошу записатися, нагадую два „за”, два „проти”.
Будь ласка, покажіть. Катерина Самойлик, фракція комуністів підготуватися Володимиру Бондаренко.
12:54:17
САМОЙЛИК К.С.
Шановні колеги! Я думаю, що ви всі відчули коли затверджували голову уряду Миколу Яновича Азарова, і коли були поставлено питання щодо митного союзу, неоднозначна ситуація в залі, як зліва, так і справа. І це звичайно викликає необхідність широкого обговорення даного питання тому що правий Олександр Миколайович, не враховуючи тих реалій, в яких живе сьогодні Україна ми звичайно не можемо будувати і свою внутрішню політику, і свою зовнішню політику. І тому нам необхідно провести парламентські слухання, нам треба звірити свої особисті позиції, політичні позиції, з позиціями фахівців, з позиціями і державних службовців, і з позиції науковців, і з позиції громадського загалу щодо цього дуже важливого питання. І тільки обговоривши це питання, і маючи вже думку таку, будемо говорити, узагальнену думку нашого суспільства, ми можемо перейти до прийняття конкретних рішень. Щоб це було рішення не конкретної політичної партії, а щоб це було рішення звірене з державних позицій, щоб це було рішення узгоджено із тими фахівцями, які глибоко знають це питання. То ж я пропоную і закликаю всіх народних депутатів України, незважаючи на політичну приналежність, проголосувати за позитивне, проголосувати за даний проект постанови. І думаю, що таке звірення позицій дасть тільки позитивний результат…
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Володимир Бондаренко, фракція "Блок Юлії Тимошенко", наступним буде Карпук.
12:56:32
БОНДАРЕНКО В.Д.
Шевчуку прошу передати слово, Сергію Шевчуку.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Сергій Шевчук, будь ласка, до мікрофону, фракція "Блок Юлії Тимошенко".
12:56:40
ШЕВЧУК С.В.
Дякую. Шановні радіослухачі, переді мною виступили три представника фракції Партії комуністів і всі ці три виступи були не просто нещирими, а я б сказав навіть лицемірними. Хочу нагадати, що розмови про зону вільної торгівлі в рамках СНД точаться ще з 90-х років, з середини 90-х років. Хочу нагадати, що український парламент тоді ратифікував цю пропозицію на відміну від Російської Державної Думи, яка й досі не ратифікувала. Чому? А все тому, що Росія завжди додавала перелік винятків і обмежень до економічних угод, які зводили нанівець будь-які економічні інтереси нашої держави, точно так буде і в цьому випадку.
Тобто шановні радіослухачі, хотів би, щоб ви зрозуміли йдеться не про економічні питання – йдеться про політичне питання, йдеться про утворення в майбутньому абсурдної єдиної держави від митного союзу, оборонного союзу до створення єдиної держави імперської, про які мріють у Кремлі – це крок цього ланцюга.
Тому я переконаний, що більшість представників українського парламенту дуже добре розуміють, що йдеться в те, щоб втягнути українських парламентарів, українське суспільство в обговорення цієї теми, можливо, зайдеться хтось, хто повірить в ці обіцянки і погодиться з тим. Але йдеться не про об’єднання держав, не про об’єднання економічних зусиль, йдеться, насправді, про подальший розкол України. Тому що переважна більшість території жителів України розуміють підступність цього підходу і вони ніколи не погодяться на такі авантюрні наміри.
Не хотілося б зараз прогнозувати, що це початок того шляху, щ може привести до розвитку подій, які відбулися в Чехословаччини – коли розпад був держави в кращому випадку, в гіршому випадку, приклад Югославії. А ще в гіршому приклад Абхазії і Грузії.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Володимир Карпук передає слово В’ячеславу Кириленко, наступним буде Григорій Смітюх і буде визначатися.
Будь ласка, В’ячеслав Кириленко.
12:59:05
КИРИЛЕНКО В.А.
В’ячеслав Кириленко, депутатська група „За Україну!” Шановні колеги! Очевидно, що дружити треба так, щоб було вигідно понад усе українській незалежній державі. От у випадку з Росією нам вигідна Угода про вільну торгівлю, але без виключень, коли наші можуть там торгувати своїми товарами і послугами так, щоб це було вигідно українській економіці, нашим робітникам. До речі, понад усе економіці Півдня і Сходу України і, щоб це давало прибутки до державного бюджету.
На жаль, Російська Федерація завжди пропонує все нові виключення з угоди про вільну торгівлю. Тому що дбає за свій національний інтерес. І пропонує зворотній крок, який полягає в митному союзі. Але можна подивитися на уже діючу практику митного союзу. Наприклад, між Російською Федерацією і Білорусією там не тільки митний союз, там союзна держава навіть. Так от по газу суперечки між Москвою і Мінськом тривали півтора року і завершились тим, що Білорусії довелося віддати поки що 50 відсотків „Бєлтрансгазу” Російській Федерації, а потім ще наступні 50 відсотків також будуть передані Москві і Білорусь втратить газотранспортну систему. Оце такий там митний союз і така союзна держава.
Тепер там „друга серія”. Ввізне мито на нафту поставила Росія для Білорусі, з якою у неї союзні стосунки. І Президент Білорусі Лукашенко замість того, щоб брати нафту в Росії, з якою у нього митний союз, летить до Венесуели - аж до Венесуели! (де Білорусь, а де Венесуела) – до Президента Уго Чавеса там домовлятися про нафту. Оце так діє уже митний союз Росія і Білорусь, ось діє уже так союзна держава Росія і Білорусь. Нам пропонують приєднатися до, вибачте, поки що цього „економічного абсурду”. Я вже не кажу про те, а хто буде мито збирати на кордонах, а чи буде Держмитслужба України, як ми будемо оплачувати оцей наддержавний орган, який буде збирати наше мито, і все таке інше. Це повна поразка українських національних інтересів!
Тому я вважаю, що це питання навіть слухати за бюджетний кошт недоцільно. Пропонуємо відхилити, дякую.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Григорій Смітюх, фракція Партії регіонів. Немає? А, йде, будь ласка, я перепрошую, я не побачив.
13:01:26
СМІТЮХ Г.Є.
Шановні народні депутати, я підтримую про включення цієї постанови і буду підтримувати його голосуванням для того, щоб дати можливість обговорити. Ми говоримо про парламентські слухання, а не про те, що хтось кудись когось заставляє вступати. Це перше питання.
І друге питання. На мій погляд, ми як народні депутати і ми, як держава, або ті державні службовці, які відповідають за розвиток країни, повинні керуватися однією-єдиною так сказати доцільністю. Чи потрібні нам нові ринки, чи потрібно нам розвивати економіку в Україні, чи потрібно нам збільшити добробут населення, чи потрібно нам інші захищати наші інтереси, в тому числі торгівельні? Напевно потрібно.
А давайте ми зробимо, подивимося що ми втратили за цих 19 років. Ми втратили майже російський ринок дуже багатьох товарів, ми втратили можливість доступу нормального дешевої сировини і багато чого іншого. Але зате ми, дякуючи зусиллям, в тому числі і парламенту, заставляємо наших робітників працювати там нелегально в Росії, і в тому числі і з цієї причини. Тому я, я хотів би, щоб ми керувалися завжди, чи вигідно державі це, чи не вигідно? На мій погляд, вигідно.
І, якщо говорити про те, що попередній колега говорив: а хто буде збирати? Так візьміть статистику, подивіться транзит грузів, подивіться, що Україна являється транзитною державою, що в України є 5 міжнародних коридорів, і ці коридори пов’язані з Євразійським сполученням, і більшість цих коридорів зв’язані з російськими, то тільки на цих коридорах Україна збільшить свої надходження. Подивіться дослідження, які надаються спеціалістами, і вони говорять однозначно, що Україна отримає позитив. А раз позитив, це додаткове надходження до бюджету. А не просто ля-ля, ля-ля. Патріоти - це не тільки патріоти, які кричать тут кричать тут на трибуні, а патріоти - це ті, які збільшують надбання українського народу, які збільшують можливості їх фінансування освіти, науки, культури і так дальше.
Тому я прошу, підтримати цей законопроект. Тим більше, що він говорить про слухання, а не про вступ. А от, коли будемо вступати, тоді будемо виписувати таким чином, щоб вони захищали інтереси національні, а не...
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Завершуйте.
СМІТЮХ Г.Є. ... а не так, як в 1991 році ми підписали Угоду про двосторонні відносини і про паритетний розділ радянського надбання Союзу, а в результаті ми отримали ніщо. Дякую за увагу.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.
Шановні колеги, аби ви не заперечували, оскільки Олександр Миколайович свою позицію сказав, натомість комітет, я подивився, не розглядав, але розглядав питання Комітет із закордонних справ, щоби хвилинку Тарас Чорновіл проінформував, і Петро Миколайович тоді, перед завершенням хвилину виступить, будемо голосувати.
Тарас Чорновіл, будь ласка.
13:04:07
ЧОРНОВІЛ Т.В.
Шановний пане головуючий, шановні колеги – народні депутати, я від Комітету закордонних справ хочу представити нашу позицію. Загалом, коли ми доповідаємо закони, де є інші другі, комітети, ми завжди видаємо їхню позицію, їхню думку.
На превеликий жаль, не була представлена позиція нашого комітету, такий був поспіх. Позиція наша, ми не проти слухань, ми не проти того, щоби ми визначили позицію, але дата, яка пропонується означає, що це буде політичне шоу, а не вислуховування проблеми.
І, щоб не підставляти Кабінет Міністрів, щоб не робити, не в зручну ситуацію не ставити Президента, який з цього принципу, з цієї позиції робить свої певні сьогодні уже пропозиції і висновки, ми запропонували. В першу чергу все ж таки провести консультації з Кабінетом Міністрів, в якому після наших слухань, очевидно буде дуже звужено коридор прийняття рішень і виникнуть питання, і що зони вільної торгівлі з Європейським Союзом і щодо дальшої нашої роботи в СОТ, перше.
І друге. Провести спочатку комітет... міжкомітетські слухання на яких…
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дайте можливість завершити.
13:05:19
ЧОРНОВІЛ Т.В. … на яких дійсно провести фахову дискусію і після того виносити в зал Верховної Ради питання про проведення слухань парламентських. Щоб ми сьогодні не зробили дуже ведмежої послуги новому Президенту і новому Прем’єр-міністру. Дякую за увагу.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Тарасе В’ячеславовичу.
Петро Симоненко, будь ласка. І будемо голосувати.
13:05:37
СИМОНЕНКО П.М.
Симоненко, фракция коммунистов. Уважаемые товарищи! Я еще раз хочу обратить внимание на то, что мы предлагаем провести парламентские слушанье. И я бы считал возможным сегодня просить вас обратить внимание на то, что вот подобная практика, как ее пытается представить мои оппоненты, это запрет, по сути дела, на вообще обсуждение тех или иных позиций и точек зрения – это запрет. При этом провалили Закон про основні засади внутрішньої і зовнішньої політики, и пытаются сегодня волюнтаристским путем либо ограничить Украину в интересах других государств от перспективы развития, либо наоборот удовлетворить чьи-то амбиции. Поэтому я и предложил провести парламентские слушанья для того, чтобы определить какие перспективы в наших внешних сношениях могут быть полезными для Украины.
В отношении даты. Уважаемые коллеги, да я не случайно вам сказал, что с 01 июля вступает уже Таможенный кодекс этих трех государств и наши производители, которые потеряют там рынок будут потом нам ставить эти вопросы. Я считаю…
ГОЛОВУЮЧИЙ. Завершуйте, будь ласка.
13:06:47
СИМОНЕНКО П.М. Я считал бы возможным, что мы проводя парламентские слушанье и определим в некоторой мере критерии как дальше будем мы двигаться, что с Европейским Союзом, что с таможенным союзом, потому что вступили уже в СОТ. Вы не слушали коммунистов. Чем закончилось это все?! Где экономические обоснования?! Где расчеты?! Где перспектива для Украины?! Нет ее! Вы как раз и являетесь захавлявными патриотами, а не патриотами народа Украины. Вот здесь нада все услышать, прочувствовать, расчеты получить и только тогда мы будем иметь возможность правильно и грамотно определять перспективу Украины.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги! Будемо ухвалювати рішення.
Я ставлю на голосування проект Постанови про проведення парламентських слухань на тему: „Про перспективи вступу України до Митного союзу за участю Республіки Білорусь, Республіки Казахстан та Російської Федерації” (21 квітня 2010 року) (реєстраційний номер 6162) за основу. А у разі прийняття рішення порадимося по даті. Прошу голосувати.
13:08:01
За-218
Рішення не прийнято.
По фракціях, будь ласка. Партія регіонів – 166, "Блок Юлії Тимошенко" – 2, "Наша Україна - Народна Самооборона" – 4, комуністів – 26, „Блок Литвина” – 19, позафракційні – 1.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


